sobota, sierpnia 03, 2013

MOCNO CZEKOLADOWE MUFFINKI




Są przepyszne! Przepis pochodzi z książki "Małe pyszności" wyd. Jedność.
Są też zakazane w mojej diecie, gdyż zawierają czekoladę i kakao, a ja karmię piersią, ale reszta świata niech się nimi zajada...

Składniki:
2 jajka
175 ml mleka
70 g masła
200g mąki
190g cukru (ja dodaję zawsze 100g cukru, gdyż oryginalna wersja jest dla mnie zbyt słodka)
60g gorzkiego kakao
60-70g potłuczonej gorzkiej czekolady
1 pełna łyżeczka proszku do pieczenia

Przygotowanie:
W jednym naczyniu wymieszać jajka z mlekiem i stopionym masłem, a w drugim naczyniu- mąkę, cukier, kakao, proszek i kawałki czekolady. Połączyć łyżką obie masy (ciasto jest za ciężkie na mikser).
Nakładać ciasto do 2/3 wysokości foremek.
Piec w nagrzanym do 180 st. C piekarniku przez ok. 15-20 minut, sprawdzając ciasto drewnianym patyczkiem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...