środa, lutego 20, 2013

TEST WODY KOKOSOWEJ CHI



Według producenta: Woda kokosowa CHI ma skład niemal identyczny jak osocze ludzkiej krwi, zwana jest często płynem życia  - jest bogata w niezbędne dla organizmu każdego człowieka składniki – potas, magnez, wapń i fosfor, duże ilości witaminy C, B1, B2, B3, B5 i B6.
Cytokininy zawarte w wodzie kokosowej   wykazały istotne efekty anty-starzejące, anty-rakotwórcze i anty-zakrzepiczne.
Wodzie kokosowej przypisuje się właściwości antybakteryjne, antygrzybiczne, antywirusowe i antyalergiczne.
Woda kokosowa Chi poprawia krążenie, trawienie oraz prawidłowe nawodnienie organizmu. Korzystnie wpływa też na  temperaturę ciała, czynność serca oraz ciśnienie krwi.
Pijąc wodę kokosową łatwiej przyswajamy witaminy rozpuszczalne w wodzie, m.in. kwas askorbinowy i witaminy z grupy B.
Zauważono również jej dobroczynne działanie w chorobach nerek, pęcherza czy problemach trawiennych. Podaje się ją także w przypadkach biegunki, wymiotów i problemów żołądkowych. 
Woda kokosowa wpływa wspomagająco przy problemach z pęcherzem, trawieniem, rozbija kamienie nerkowe, a nawet pomaga pozbyć się pasożytów.

Jest wiele powodów dla których dzieci mogą, powinny i piją wodę kokosową CHI.
 Po pierwsze (z punktu widzenia małych dzieci) – jest smaczna sama w sobie, a fantazyjne drinki na bazie wody CHI, z tropikalnymi ozdobami to dodatkowy pretekst do modelu zdrowego żywienia.
Po pierwsze (z punktu widzenia dzieci starszych) – jest modna. Ludzie show biznesu, sportowcy popijają wodę kokosową. Popierajmy ten rodzaj snobizmu – to tylko wyjdzie na zdrowie naszych dzieci.
Po pierwsze (z punktu widzenia rodziców) – wartości odżywcze: bogactwo witamin, minerałów, brak chemii; słodzików, cukrów, konserwantów, stabilizatorów, kolorantów i innych wynalazków laboratoryjnych – tak chętnie dodawanych praktycznie do większości produktów.
Pamiętajmy że woda kokosowa CHI zawiera kwas laurynowy, taki sam jaki występuje w mleku matki. Kwas laurynowy ma silne właściwości antywirusowe, antybakteryjne, wydatnie wzmacnia układ immunologiczny.
Woda kokosowa CHI dzięki zawartości kwasu laurynowego działa niszcząco na różne drobnoustroje – Helicobacter, wirus opryszczki, cytomegalowirus (odpowiedzialny za CMV) i innych.

Woda kokosowa CHI dla przyszłych mam  poprawia krążenie, trawienie oraz prawidłowo nawodnia organizmu w tym okresie. Pijąc wodę w ciąży łatwiej przyswajamy witaminy rozpuszczalne w wodzie, m.in. kwas askorbinowy i witaminy z grupy B, mające kluczowe znaczenie dla prawidłowego rozwoju płodu w łonie matki. Woda kokosowa Chi pozwala wyeliminować albo co najmniej  zmniejszyć przykre dolegliwości pojawiające się w czasie ciąży – mdłości, zgaga, zaparcia.

Według mnie: woda kokosowa bardzo mnie zaintrygowała. Nigdy wcześniej o niej  nie słyszałam, natknęłam się na nią przypadkowo w internecie. Według informacji producenta jest całkowicie naturalna i niezwykle zdrowa. A jak smakuje, ile kosztuje i gdzie można ją kupić? Dzięki uprzejmości polskiego dystrybutora wody CHI, mogłam osobiście i to z całą rodziną ją wypróbować.
Napój ten najlepiej pić schłodzony, jednak w środku zimy zdecydowałam się na temperaturę pokojową. Jedliście kiedyś prawdziwy owoc kokosu? Woda kokosowa CHI to płyn pochodzący właśnie z jego wnętrza. Ma mleczny, przejrzysty kolor. W smaku delikatnie nawiązuje do samego owocu, ale jest mniej wyrazista. Taka odrobinę słodka woda, o aromacie kokosowym, dosyć specyficzna. Na pewno ma swoich zwolenników. Niejednokrotnie widziałam na amerykańskich filmach, aktorów pijących ten napój wprost z wnętrza kokosa. Ha, tylko by dotrzeć do niezwykłego eliksiru, trzeba umiejętnie rozwiercić twardą skorupę. Takie rzeczy są możliwe chyba właśnie tylko w filmach (no chyba, że Wy w domu tez to potraficie- to napiszcie!). Teraz ani wiertarka, ani nawet kokos nie jest potrzebny, by napić się zdrowej i oryginalnej w smaku wody.
Sam smak trudno opisać- musicie sami się skusić. Jednym będzie smakować, innym nie...
Woda kokosowa CHI kosztuje ok. 20zł za 1 litr. Można ją kupić np. w sklepie internetowym www.sklep.onlyeko.pl .

5 komentarzy:

  1. Marne to jest! Próbowałam już tej wody kokosowej bo też dostałam ją do przetestowania i smakuje znacznie gorzej niż ich większa konkurencja, Coco Juice od Vivalife.

    Brak też informacji na ich stronie w przypadku Chi, czy ta woda kokosowa jest pełnowartościowa z zielonych kokosów (to one mają najwięcej dobrych właściwości), a może rozlewana/rozcieńczana z wodą - ani słowa o tym nie ma, co budzi brak mojego zaufania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Zaufanie Klienta to jedna z najważniejszych dewiz handlu. Dlatego też wyjaśniamy:
      woda kokosowa CHI jest w 100% naturalną wodą kokosową pozyskiwaną z wnętrza młodego, zielonego kokosa, bez żadnych dodatków.
      Piszemy o tym:
      1. praktycznie na każdej stronie www.onlyeko.pl
      2. praktycznie na każdej stronie sklepu internetowego
      3 do każdej przesyłki dodajemy ulotkę mówiącą wprost o 100% zawartości wody kokosowej
      4. na każdym opakowaniu (zbiorczym, czy jednostkowym) podajemy skład wody kokosowej

      Czy nie zechciałaby Pani podać nazwy swojego bloga na którym opisała Pani wodę CHI (jako że napisała Pani: " Próbowałam już tej wody kokosowej bo też dostałam ją do przetestowania") bo bazując na naszym doświadczeniu z testowaniem wody kokosowej CHI nie spotkaliśmy się nigdy z negatywną opinią.
      Co do smaku..... no cóż, jedni lubią, jedni nie lubią, ale tak się dzieje na całym świecie ze wszystkimi produktami - i ta różnorodność jest piękna.
      jaroslaw.markuszewski@onlyeko.pl

      Usuń
  2. Dojrzałego kokosa trudno ładnie otworzyć, ale do domu polecam młode kokosy, są one specjalnie sprawione i ich czubek ma kształt diamentu, który nożem kuchennym łatwo ściąć. Dzięki temu można poczuć się jak w filmie ;-)
    W Polsce nie widziałam takich młodych kokosów, ale nie jestem bywalczynią sklepów że zdrową żywnością, gdzie może są one do kupienia. Walory smakowe wody czy z puszki, czy z wnętrza owocu...no cóż co komu smakuje. Piłam różne w postaci butelkowej i te "smaczniejsze" zawsze były wzbogacone o ulepszacze, woda z owocu smakuje zwykle tak samo lub marny że mnie kiper ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że zamiast testu , artykuł jest sponsorowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artykuł nie jest sponsorowany, jest to mój niezależny tekst. Na początku informuję, co zapewnia producent, a dalej konfrontuję to z moją oceną (część "Według mnie"). Chętnie poznam zdanie Anonima czego brakuje w tekście, postaram się to uwzględnić przy kolejnych testach. A może mogę rozwiać jakąś wątpliwość co do wody kokosowej chi? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...