poniedziałek, lutego 25, 2013

BEBEFIELD UBRAŁ ODKRYWCZĄ MAMĘ!


W zeszły weekend pozwoliłam sobie na shopping :) Jeśli chodzi o ciuchy, to w grę już dawno wchodzą tylko te ciążowe. Trafiłam więc do sklepu Bebefield, ubierającego właśnie kobiety w ciąży, mieszczącego się przy ul. Polnej 27 w Poznaniu (a w całej Polsce mieszczą się sklepy patronackie producenta. Szczegóły- http://www.bebefield.pl/Sklepy/index.php ). 





Sklep już od samego progu, a nawet powiedziałabym, że już z ulicy, sprawia wrażenie nie-byle-jakiego. Ładne wnętrze, spokojna atmosfera, sympatyczne panie sprzedawczynie. Najbardziej nienawidzę w sklepach, kiedy obsługa chodzi za mną krok w krok i wciska towar, dopytuje czego szukam (a skąd mam wiedzieć? jestem kobietą, więc kupuję to, co mi się podoba, a nie to czego potrzebuję ;)   ), a już najgorzej jest, jak poprawiają po mnie wieszaki! Uciekam od takich miejsc, nawet jeśli towar jest interesujący. W Bebefield nic podobnego mnie na szczęście nie spotkało. Ze spokojem i dokładnością oglądałam i wybierałam ciuchy, pani uprzejmie, ale nie nachalnie pomogła mi w znalezieniu mojego rozmiaru i wyborze fasonu. Sklep zaopatrzony jest w ciążową bieliznę, spodnie długie i krótkie, eleganckie i na co dzień (np. jeansy, sztruksy), spódnice, sukienki, tuniki, koszule, bluzki, swetry..., wszystko, czego kobieta w ciąży potrzebuje. 


Przymierzalnie natomiast pozwalają na swobodne przebieranie się, schylanie, okręcanie z brzuszkiem. Zapewniono też krzesło, by można było poradzić sobie z założeniem butów ;) 





W czasie, kiedy ja właśnie przymierzałam dziesiątą rzecz, Mąż cierpliwie siedział na kanapie w "strefie tatusia", a Rysiu biegał na środku sklepu, ciesząc się dużą przestrzenią i swobodą ruchów. I wiecie co? Nikt nawet nie cmokał, nie chrząkał i nie zwracał nam uwagi (oprócz mnie samej, bo Mąż przeglądał gazetki, zamiast pilnować Syna). To też jest atut tego miejsca, że jednak nie czułam niemiłych spojrzeń personelu. 


Podsumowując, zakupy były udane, kupiłam sobie 2  bluzeczki wiosenno- letnie :)
Nowa kolekcja Bebefield dostępna tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...