środa, grudnia 14, 2011

TEST NAJCIEŃSZEGO SMOCZKA NA ŚWIECIE MAM


Wg producenta: najcieńszy (2.28mm) smoczek na świecie!
  • Dento-Flex® - 60% cieńsza i trzy razy bardziej miękka szyjka smoczka
  • wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka
  • ortodontyczny kształt smoczka
  • w zestawie pudełko na smoczek
  • zatwierdzony przez ICMRS2
  • NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji w mikrofalówce
Wg mnie i Rysia: kiedy Młody skończył 3 miesiące nadszedł czas na zmianę smoczka. Wybrałam najcieńszy smoczek na świecie MAM (0- 6 miesięcy) z nadzieją, że Synek nie będzie miał w przyszłości problemów ze zgryzem. Ale to się dopiero okaże za kilka lat. Bałam się, czy Rysiu zaakceptuje inny kształt smoczka, bo jak wiadomo dzieci nie zawsze wybierają to co my (przypomina mi się przygoda z dopasowaniem odpowiedniej butelki. To nie były łatwe chwile!Kilka butelek poszło do kosza). Jednak Rysiu od razu polubił nowego „smoka” i nie było z tym żadnego problemu! Fajną sprawą w tym smoczku jest łatwość sterylizacji. Można to zrobić w mikrofalówce lub tradycyjne- w obu przypadkach wkładamy smoczek do pudełka, zalewamy wodą do wyznaczonej kreski i albo musi to być wrzątek (metoda tradycyjna), albo wkładamy do mikrofali i nastawiamy na 3 minuty. Poza tym pudełko ze smoczkiem można wrzucić do torebki lub kieszeni- jest to super wygodne i higieniczne :) Smoczek ma też atrakcyjny wygląd, jest dostępny w 3 kolorach. Do smoczka można dokupić klips z tasiemką także firmy MAM, ale o tym produkcie napiszę wkrótce!

A tak wygląda mój słodziak, kiedy śpi ze smoczkiem MAM:


Jeżeli chciałybyście zakupić produkty firmy MAM BABY skorzystajcie z 10% rabatu. U dołu strony mojego bloga (pod wszystkimi postami) znajduje się baner promocyjny. Wystarczy na niego kliknąć, by wejść od razu do sklepu on-line MAM BABY. Podane ceny będą już uwzględniać rabat ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...