wtorek, września 06, 2011

TEST BALSAMU ORAZ ŻELU PHARMACERIS AT

DELIKATNY BALSAM DO CIAŁA DLA NIEMOWLĄT I DZIECI- 280 ML


Wg producenta: od 1. miesiąca życia. Specjalistyczna receptura balsamu ma właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, a zawartość kwasów omega-3 i omega-6 zapewnia jej prawidłowe funkcjonowanie. Balsam działa odżywczo, odnawiając ochronny płaszcz hydrolipidowy skóry. Zmniejsza swędzenie i łuszczenie skóry.

Wg mnie i Rysia: rewelacyjnie nawilża- poradził sobie z suchą skórą nóżek Młodego, a mnie uratował spalone na słońcu ramiona i dekolt. Przyniósł szybko ulgę, a zaczerwienienie zniknęło po dwóch zastosowaniach. Uważam, że warto go mieć, gdyż skorzysta z niego cała rodzina.

ŁAGODZĄCY KREMOWY ŻEL MYJĄCY DLA DZIECI- 250 ML


Wg producenta: od momentu narodzin. Oczyszcza skórę nie powodując podrażnień. Kompleks lipidowy zapobiega wypłukiwaniu naturalnych czynników utrzymujących wilgoć skóry. Żel delikatnie natłuszcza skórę i łagodzi podrażnienia zmniejszając swędzenie skóry.

Wg mnie i Rysia: ma delikatny zapach, kojarzący się z niemowlęciem. Nie pieni się, więc zmniejsza niebezpieczeństwo połknięcia wody przez maleństwo. Można nim myć główkę dziecka i pierwsze włoski. Skóra po kąpieli jest miękka, gładka i nawilżona. Żel załagodził problemy ze skórą w pierwszych dniach życia Rysia.
Na opakowaniu nie jest napisane ile żelu wlewać- wg mnie wystarczy objętość orzecha laskowego :)

Sama również próbowałam żelu. Nie sprawdził się pod prysznicem, gdyż się nie pieni, lecz nadaje się do kąpieli w wannie. Efekty takie same, jak u dziecka!

A poza tym, żel poleca także nasza położna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...