poniedziałek, maja 06, 2019

"WY WSZYSCY MOI JA" Miłosz Brzeziński, Instytut Kreowania Skuteczności 2016


W bieganinie dnia codziennego co i rusz jesteśmy zmuszani podejmować różne decyzje. Większość z nas jest przekonania, że to my sami je podejmujemy, w pełni świadomie i niezależnie. Tymczasem okazuje się, że na nasze decyzje oddziałuje dosłownie wszystko: doświadczenie, środowisko, w którym się znajdujemy, nasze zasoby, motywacja i nie tylko. Ta książka opisuje siły, które nami kierują w życiu, a z których często nie zdajemy sobie sprawy. 


"Wy wszyscy moi ja" (do kupienia tutaj) to książka mocno psychologiczna, trochę jakby zahacza o coaching, ale nie do końca- w każdym razie jest nietypowa. Wyróżnia ją ogrom wiedzy tu zawartej, od której aż się kręci w głowie. Nie sposób wszystkiego zapamiętać, a jest ciekawie i warto byłoby być świadomym tego wszystkiego na co dzień- ale się nie da. I to mnie trochę wkurza, bo będę musiała sięgnąć po ten tytuł jeszcze z kilka razy 😉.

Miłosz Brzeziński, ceniony coach, wykładowca, mentor, inspirator, autor kilku książek, również tej właśnie, charakteryzuje się poczuciem humoru, którym zaraża i burzy ewentualne bariery. Poza tym stosuje też wiele anegdot oraz przykładów, jak i przytacza mnóstwo badań naukowych.

"Wy wszyscy moi ja" to podręcznik świadomego życia, biblia psychologii, wręcz kopalnia wiedzy! Jak wprowadzić nowy nawyk, jak schudnąć, jak motywować (się lub innych), jak negocjować, jak interpretować trafiające do nas informacje, jak się relaksować, jak czerpać z tego, co mi życie przynosi i nie zwariować?

Tak szczerze, to ta "księga egzystencji" trochę mnie jednak przygniotła swym ciężarem. Za dużo, jak na jeden raz! Ale z drugiej strony, czego bym nie szukała z zakresu psychologii, mogę się spodziewać, że znajdę właśnie tutaj. 


"Wy wszyscy moi ja" wiele uświadamia. Polecam absolutnie wszystkim, którzy twierdzą, że mają jasny i otwarty umysł 😉. 


*Dziękuję księgarni internetowej https://www.gandalf.com.pl/ za przekazanie książki do recenzji 😊.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...