poniedziałek, kwietnia 22, 2019

"NIESPODZIEWANIE JASNA NOC" Renata Frydrych, Wydawnictwo Literackie 2019



Ostatnio chodzę strasznie nabuzowana... Emocje związane z pracą udzielają mi się również w domu- nie mogę się wyciszyć, nic mi się nie chce, nawet mam jakiś kryzys z czytaniem 😩. Na mojej półce z nowościami od dawna leżała powieść romantyczna polskiej autorki, współtwórczyni znanych seriali takich jak "Na dobre i na złe", "Siostry", "Tancerze", "Galeria". Dotąd nie miałam nastroju na literacki romans, zresztą i tak baaaardzo rzadko sięgam po tego typu tytuły. Muszą mnie naprawdę czymś zaintrygować. Na to wygląda, że nadszedł właśnie ten moment... Obiecano mi, że to współczesna historia Romea i Julii, zatem czemu nie? 😊

Poznali się przez internet. Kuba właśnie docenił jej rysunek, wysyłając komentarz. Alice mu odpowiedziała. I tak od słowa do słowa zaczęli rozmawiać, przechodząc na Skypie, na którym spędzili całą noc. 

Kuba to rodowity Warszawiak, student prawa, marzący o aktorstwie. Kiedy postanawia rzucić studia, by spełnić marzenia, spotyka się z brakiem akceptacji swoich bliskich. Mimo wszystko chłopak, decyduje się wziąć udział w castingu do roli szekspirowskiego Romea. 

Alice z kolei mieszka w Londynie. Jest artystką i właśnie została przyjęta na warsztaty, musi tylko podjąć decyzję, do którego miasta polecieć: do Berlina, Pragi czy Warszawy. 

 To jednak powieść wielowątkowa, ale przy tym lekka, zabawna i wciągająca. Autorka przenosi czytelnika do Warszawy i Londynu, sprawiając wrażenie, że jest się tam razem z bohaterami. Historia toczy się niespodziewanie, ciekawie, romantycznie...

Świetna odskocznia od dnia codziennego- tego mi było trzeba! 😊
Wgłębiając się w lekturę powróciłam do żywych... 😜 

1 komentarz:

  1. Czytałam te książkę ale jakoś mnie nie przekonuje :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...