wtorek, kwietnia 08, 2014

TEST TONIKU 3W1 REDUKCJA PRZEBARWIEŃ LIRENE ORAZ ŻELU OCZYSZCZANIE 3W1 ŻEL MYJĄCY+PEELING+MASKA REDUKCJA PRZEBARWIEŃ LIRENE

TONIK 3W1 REDUKCJA PRZEBARWIEŃ LIRENE

Moim zdaniem: zawsze na początku wiosny, babcia mówiła mi, że dostałam "marcowych piegów" od pierwszych mocniejszych promieni słonecznych. Piegi te rzeczywiście pojawiają się na mojej skórze wokół oczu. Poza tymi sezonowymi cętkami, nie mam piegów. Uważam, że delikatnie "piegowate" kobiety są piękne, dlatego co roku czekam na te swoje subtelne przebarwienia. I nigdy bym nie pomyślała, by się ich pozbyć! Tymczasem dostałam do przetestowania dwa produkty do redukcji przebarwień, które mimo wszystko chętnie przetestowałam :)
Tonik oczyszcza skórę z makijażu i nadmiaru sebum. Niestety po jego zastosowaniu, wystąpiła u mnie reakcja alergiczna :( Nie jestem w stanie więc ocenić jego innych właściwości.
Mam bardzo wrażliwą cerę i fakt, że tonik mnie uczula, nie znaczy, że akurat u Was się nie sprawdzi. Dajcie znać, co o nim sądzicie!

Zdaniem producenta: Multifunkcyjny tonik 3w1 odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry:
• skutecznie oczyszcza skórę twarzy
łagodnie usuwając makijaż i wszelkie zanieczyszczenia,
• naturalnie rozjaśnia skórę, nadając jej blask
dzięki właściwościom kwasu migdałowego, który redukuje nadmierną produkcję melaniny, dając efekt wybielenia przebarwień,
• tonizuje i wyrównuje koloryt
jednocześnie zmniejszając widoczność porów,
• nawilża i odświeża skórę
przywracając jej komfort, dzięki obecności glicerolu i łagodzącego d-pantenolu.
Udowodnione rezultaty:*
93% skutecznego oczyszczenia twarzy,
70% rozjaśnienia,
100% odświeżenia skóry.

Przebadano dermatologicznie.

 ŻEL OCZYSZCZANIE 3W1 ŻEL MYJĄCY+PEELING+MASKA REDUKCJA PRZEBARWIEŃ LIRENE


Moim zdaniem: w odróżnieniu od toniku, żel oczyszczający jest rewelacyjny! Jest delikatny i nie uczula, moja skóra po nim jest gładka, miękka, oczyszczona, nawilżona i pełna blasku. Kosmetyk ten ma też fajną, gęstą konsystencję, peelingujące drobinki, i świetny zapach. Sprawdza się podczas codziennej pielęgnacji, jak i zabiegów od czasu do czasu.
Żel 3w1 zostaje w mojej kosmetyczce! Polecam szczególnie zszarzałej, zmęczonej skórze.

Zdaniem producenta: Multifunkcyjna formuła oczyszczająca 3w1 odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry:
• skutecznie i głęboko oczyszcza skórę łagodnie usuwając martwy naskórek i odblokowując pory, dzięki delikatnym drobinkom peelingującym,
• naturalnie rozjaśnia skórę, przywracając jej blask dzięki wit. C, która redukuje nadmierną produkcję melaniny i hamuje negatywny wpływ promieniowania UV na komórki,
• poprawia elastyczność, jędrność i gładkość skóry poprzez działanie kwasu hialuronowego i witaminy E,
• długotrwale nawilża i odżywia skórę dzięki zawartości olejku bawełnianego i mikroelementów soli morskich, które ograniczają utratę wody z naskórka.

W efekcie skóra twarzy jest oczyszczona, rozjaśniona i gładka.
Udowodnione rezultaty:*
78% skutecznego i głębokiego oczyszczenia 70% rozjaśnienia, 100% wygładzenia

Przebadano dermatologicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...