piątek, października 12, 2018

KSIĄŻKOWE ZAPASY NA ZIMĘ


Chyba oszaleję 😵! Dlaczego jesienią nagle pojawia się tyle świetnych książek?! Wydawcy prześcigają się w nowościach, moja ulubiona księgarnia organizuje promocje, koleżanki kuszą polecanymi tytułami... A kiedy ja mam mieć na czas to czytać?! Bo oczywiście odmówić sobie nie potrafię. Moja półkami z książkami do przeczytania zaraz pęknie! ŁAAAAAaaaaaa RATUNKU!

I jeszcze żeby było mi mało, w Taniaksiazka.pl do 16 października są książki po 10zł, 15, 20zł, a wśród nich nowości, bestsellery i tytuły, które koniecznie, ale absolutnie, obowiązkowo, muszę poznać! 😊😨

"Rośliny oczyszczające powietrze" Wydawnictwa Muza- zaczyna się powoli Akcja Smog, warto więc wiedzieć jak zapewnić sobie jak najlepsze powietrze wokół siebie.

"Off Off" Wydawnictwa Novae Res- to powieść o kobietach, wykluczeniu, i sile walki. Szalona, ciekawa historia.

"Kosmiczne dziewczyny" Wydawnictwo Kobiece- to książka opowiadająca młodym czytelnikom 50 fascynujących biografii bohaterek, które udowodniły, że inteligencja nie ma płci.

"Nutria i Nerwus" Wydawnictwo Akapit Press- czyli kolejny tom Jeżycjady Małgorzaty Musierowicz! Tym razem w stylu kryminalnym.

"Odkrywca" Wydawnictwo Poradnia K- słyszałam o tym tytule wiele dobrego. Do dziecięcej biblioteczki w sam raz.

"Prawdziwa historia miłości" Wydawnictwo W.A.B.- czytałam i recenzowałam ten tytuł tutaj. A ponieważ jest wart polecenia, również zamieszczam na swojej liście.

"Liga (nie)złych mam" Wydawnictwo Kobiece- to byłoby uzupełnienie postu Nowości wydawnicze dla mam sprzed kilku dni...

Ehhh... I jak tu żyć?!

Macie podobne problemy? Też znaleźliście coś dla siebie do poczytania tej jesieni?

🎃🍃🍂🍁🍄

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...