poniedziałek, lutego 10, 2014

TEST DZBANKA FILTRUJĄCEGO WODĘ ASTRA UNIMAX 3L LED SENSOR DAFI





Moim zdaniem: woda, która wypływa z mojego kranu jest okropna! Twarda, chlorowana, niesmaczna, a do tego wywołuje u mnie alergię skórną. Zdarzało się już, że dziwnie pachniała i smakowała, a po kontroli sanepidu okazywało się, że zawiera np. za dużo jednego z pierwiastków (akurat chodziło o jod). Często zdarza się też, że na osiedlach, rury, którymi płynie woda są czyszczone czy konserwowane środkami, które zanieczyszczają naszą wodę, a tym samym wpływa to na zdrowie mieszkańców. Według mnie powinno to podlegać karze, no ale cóż, ode mnie to nie zależy.

Strach podawać wodę z kranu dzieciom, jak i dodawać ją do gotowania, czy przygotowywać na niej herbatę, kawę. Mój elektryczny czajnik CODZIENNIE musiałam odkamieniać kwaskiem cytrynowym! Garnki, szklanki, butelki Maluszka, zlew itp., wszystko ma osad z kamienia! Źle to świadczy o stanie naszej wody, dlatego od dawna zamierzałam zainwestować w dobry dzbanek filtrujący. Teraz cieszę się, że mam swój Dafi i tylko żałuję, że wcześniej go nie nabyłam.

Dzbanek świetnie oczyszcza kranówę z kamienia. Używam dafi od 2 tygodni i ani razu jeszcze nie odkamieniałam czajnika, gdyż wygląda on w środku jak nowy! Mleko modyfikowane, pierwsze przeciery dla Maluszka, dania dla całej rodziny są smaczniejsze i bezpieczniejsze, gdyż są przyrządzane na czystej wodzie. Posiłki dla dzieci można przygotowywać na bazie butelkowanej wody źródlanej, lecz jest ona dużo droższa niż przefiltrowana woda z kranu (dzbanek 3l kosztuje ok. 69zł + filtr na miesiąc 14zł + koszt wody z kranu).

Podobno woda z dzbanka Dafi nadaje się bezpośrednio do picia. Nie jestem na tyle odważna, by spróbować, ale znam takich, którzy rzeczywiście piją i smakuje im.

Poza powyższymi zaletami, dzbanek Dafi oryginalnie zdobi każdą kuchnię. Wygląda jak nowoczesny gadżet, można wybrać kolor, który będzie odpowiadał wystrojowi naszego pomieszczenia. Jest to więc nie tylko praktyczny produkt, ale i estetyczny, ładny, stylowy. Właściwie nadaje się na uniwersalny prezent- dla Niego, dla Niej, dla Rodziny, na parapetówkę, urodziny, pod choinkę... Przyda się każdemu :)

Zdaniem producenta:
Ten estetyczny dzbanek jest przede wszystkim funkcjonalnym sprzętem kuchennym skutecznie oczyszczającym wodę z kamienia, chloru, pestycydów, rdzy oraz innych zanieczyszczeń mechanicznych i organicznych. Wskaźnik LED sensor odmierza miesiąc od momentu wyprowadzenia go z trybu uśpienia. Kiedy upłynie czas przydatności filtra dioda zacznie migać kolorem czerwonym. System wkładu filtrującego unimax przeznaczony jest dla osób, które chętnie gotują oraz posiadają rodzinę, przez co częściej sięgają po wodę. Z myślą o nich stworzyliśmy wkład skutecznie filtrujący 150-200l wody.

www.dafi.pl

1 komentarz:

  1. Dobrze jest mieć oko potrafiące znaleźć piękno w naszym świecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...