piątek, lipca 03, 2020

"STAŚ NA TROPIE. JAK PRAWIE ZOSTAŁEM PIŁKARZEM" Ewa Winnicka, Staś Łazarewicz, Wydawnictwo Burda Książki 2020



Mój Syn, jak i wielu innych chłopców w jego wieku, marzy, by zostać piłkarzem. Moja Córka z kolei, chce być piłkarką! Stąd, pojawiła się u nas ta książka 😉. Miałam nadzieję, że tytuł ten skłoni mojego juniora do samodzielnej lektury, ale wyszło jak zawsze. Mamy taki rodzinny rytuał, że codziennie po kąpieli, już w łóżku czytamy
wspólnie książki z podziałem na role. Wszyscy bardzo to lubimy i nie jestem w stanie zliczyć ilości wspólnie przeczytanych tytułów!

Staś ma 10 lat. Lubi grać w piłkę nożną, ale nie jest w tym jednak najlepszy. A nawet można powiedzieć, że staje się pośmiewiskiem wśród szkolnych kolegów. Kiedy na jednym z meczy mylą mu się bramki, żaden z kumpli nie chce go już brać do swojej drużyny.

Staś postanawia więc zadać kilka ważnych pytań wielkim ludziom futbolu: sławnym piłkarzom, trenerom i dziennikarzom sportowym. Czy każdy futbolista strzelił kiedyś "samobója"? Czy zanim został piłkarzem, miał jakieś kłopoty? Czy można czasem opuszczać treningi? Czy łatwo wypatrzyć wielki talent? Co decyduje, że zawodnik zostaje mistrzem?



W książce spotkacie Cristiano Ronaldo, Leo Messi'ego, Harry'ego Kane, Roberta Lewandowskiego, Kubę Błaszczykowskiego, Łukasza Piszczka, Kazimierza Deyna, Kazimierza Górskiego, Włodzimierza Lubańskiego, Zbigniewa Bońka, Cezarego Kucharskiego i Michała Pola!




Opowieść Stasia nie tylko zaciekawi młodych fanów piłki nożnej, ale także i rozśmieszy- napisana jest z dużym poczuciem humoru oraz dystansem do siebie.


Przyznam się, że mnie trochę nudziła ta powieść, ale przecież nie interesuję się futbolem... Natomiast Syn i Córka nie mogli się od niej oderwać! I to jest najlepsza rekomendacja 😉.

Kategoria wiekowa: 9-12
Ilość stron: 190
Okładka: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...