środa, stycznia 23, 2019

ZIMOWE CZYTANIE


Jeśli szukacie atrakcyjnych promocji książkowych 😊, mam dla Was ciekawe propozycje! Czas uzupełnić zimową biblioteczkę! 
 

Pierwsza promocja: Książki DO 9zł! 
 

 

A wśród nich znalazłam na przykład: serię Tupcia Chrupcia (przeceniona o 60%!), powieści dla kobiet, ale też i znajdzie się coś dla prawdziwych twardzieli ("Masa. O porachunkach polskiej mafii"), jest i Stephen King, Katarzyna Puzyńska, Remigiusz Mróz, są i poradniki żywieniowe, kolorowanki i książeczki z naklejkami dla najmłodszych... 
W sumie ponad 6000 tytułów!
Co Wam zresztą będę wymieniać, sami coś wybierzcie dla siebie!



Druga promocja: 5000 tytułów do 50% taniej!
 


Tutaj z kolei czeka: 
"Tatuażysta z Auschwitz" (jeśli jeszcze nie czytaliście, trzeba to nadrobić! Bardzo polecam! Recenzja od dawna na blogu 😉 ), 
"A ja żem jej powiedziała" Kasi Nosowskiej (czytam właśnie jeżdżąc do pracy i wybucham śmiechem, zwracając uwagę współpasażerów...), 
"#SEXED.PL" Anji Rubik (nie czytałam jeszcze, ale zamierzam. Podobno warto...),
 „Czapkins. Prawdziwa historia Tomka Mackiewicza” (bardzo mnie kusi ciekawość...),
"Wodecki. Tak mi wyszło" (biografia jednego z najwybitniejszych polskich muzyków! To trzeba przeczytać!),
"Sztuka kochania" Wisłockiej (odkopany bestseller sprzed kilku dekad, stał się bestsellerem ponownie),
i inne poczytne, warte zakupu tytuły!

 Powyższe okazje nie potrwają wiecznie, więc jak to bywa z okazjami- spieszcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...