piątek, marca 09, 2018

BRAK KSIĄŻEK W ORGANIZMIE...


Do życia- poza podstawowymi potrzebami każdego człowieka- potrzebuję też... książek. Tak, to chyba książkoholizm... Nie zasnę bez przeczytania choćby jednego rozdziału lub chociaż jednego artykułu w gazecie. Co miesiąc, a nawet i częściej zdobywam nowe "działki", czyli kolejne tytuły 😬. Poza kilkoma metrami regałów, mam jeszcze kilka stosików: jeden z książkami do recenzji, drugi- bez żadnych zobowiązań, trzeci- książki pożyczone, czwarty- czasopisma... Nigdy jeszcze nie zabrakło mi lektur, chociaż kiedy stosiki niebezpiecznie się zmniejszają, wpadam w lekką panikę 😲

Czy powinnam się z tego leczyć? Znalazłam odpowiednie dla mnie rozwiązanie, ale na przekór-
KsiążkoTerapię w Pogotowiu Czytelniczym 😆!

30 000 książek tańszych nawet o 40%!

KsiążkoTerapia trwa od 9 do 13 marca 2018 roku na
 www.taniaksiazka.pl/l/Pogotowie-CzyteInicze


Zamówiłam już kilka środków leczniczych, które pozwolą mi spać spokojnie (chociaż w najbliższym czasie...) 😉.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...