poniedziałek, lipca 06, 2015

NASZE POMYSŁY NA WAKACJE W MIEŚCIE, CZYLI LATO W POZNANIU DLA MALUCHÓW


Wakacje zaczęły się kilka dni temu. W pierwszy dzień rano obudził nas Rysio z krzykiem i płaczem, że chce iść do swojego przedszkola i w tej chwili Tata ma go tam odprowadzić... Drugiego dnia stwierdziłam, że zanim skończą się wakacje, ja wyląduję w psychiatryku... Szybko poszłam po rozum do głowy i zorganizowałam z Dzieciakami wielkie planowanie lata w mieście- niestety na żaden dłuższy wyjazd się nie zapowiada :( Niestety także okazuje się, że miasto ma ubogą ofertę dla przedszkolaków i jeszcze młodszych dzieci. Festiwal Sztuka Szuka Malucha (świetny- polecam!) właśnie się skończył i teraz musimy radzić sobie sami...

Oto co wymyśliły moje Skrzaty, a ja dorzuciłam swoje 3 grosze:

  •  Pójść do kina
  • "Zaliczyć" wszystkie place zabaw na pobliskich osiedlach
  • Odwiedzić wszystkich Dziadków
  • Zrobić piknik
  • Czytać książki na kocu pod jabłonią (to ja oczywiście wymyśliłam ;)  )
  • Skoczyć na zajęcia dla dzieci do klubu zapaśniczego
  • Zrobić przetwory na zimę ze smakowitych darów lata
  • Codziennie przyrządzać i wypijać orzeźwiające i wzmacniające soki, smoothie i aqua fresca
  • Niedzielne drugie śniadanie zjadać na trawie podczas Targu Śniadaniowego
  • Regularnie wyruszać na wycieczki rowerowe po okolicy
  • Zorganizować i dobrze się bawić na potrójnie urodzinowym garden party
  • Przygotować letnią sesję zdjęciową
  • Zorganizować bitwę na balony wodne
  • Namalować obraz stopami
  • Zrobić własnoręcznie Cotton Ball Lights
  • W końcu wybrać i wywołać zdjęcia do ramek
  • Słuchać i obserwować co w trawie piszczy
  • Jeść lody, świeże warzywa i owoce
  • Wykonywać zabawki z kartonów i tektury
  • Malować ciało kredkami i farbami do tego przeznaczonymi
  • Puszczać latawiec
  • Malować kredami po chodnikach
  • Zorganizować po deszczu wyścigi ślimaków
  • Poczuć całym sobą letni deszczyk
  • Stworzyć drzewo genealogiczne rodziny
  • Pograć w badmintona, kręcić hula-hop, skakać na skakance, grać w gumę,  i inne dawne zabawy uliczne
  • Wykąpać się w jeziorze
  • Przejechać się pociągiem 

    A Wy jakie macie plany i propozycje na spędzenie wakacji z dziećmi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...