niedziela, stycznia 19, 2014

SŁODKI KONKURS

Tym razem zapraszam wszystkim łasuchów na słodki konkurs.
Zadanie konkursowe polega na podaniu prostego, szybkiego i zdrowego przepisu na słodką chwilę dla całej rodziny (obojętnie jak to interpretujecie).
Dobrze by było, gdyby pomysł zawierał także zdjęcie, choć nie jest to wymóg konkursowy.
Jak zwykle będzie mi miło, jeśli polubicie profil Facebook'owy bloga
lub/i staniecie się obserwatorami mojej strony.

Na Wasze ciekawe propozycje czekam do 31 stycznia! Przesyłajcie je na adres
konkurs.odkrywczamama@gmail.com
Koniecznie się podpiszcie.
Po zakończeniu zabawy, prace konkursowe wraz z fotkami oraz podpisami autorów opublikuję na blogu Odkrywczej Mamy.
Spośród wszystkich nadesłanych słodkich pomysłów wybiorę jeden najfajniejszy i nagrodzę książką
"Słodkie chwile" Wydawnictwa Jedność (recenzja tutaj):


Sponsorem nagrody jest:


4 komentarze:

  1. Przesłałam zgłoszenie do konkursu, pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://pracerecznemamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłoszenie wysłane, blog obserwowany, fb polubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, niepotrzebnie wysłałam. datę przeczytałam troszkę inną!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...