niedziela, listopada 03, 2013

"DISNEY ON ICE"- WYNIKI KONKURSU

To już koniec przyjmowania zgłoszeń na konkurs Disneya na lodzie.
Nie było łatwo Wam prawidłowo odpowiedzieć na pierwsze pytanie, jak i mnie wyłonić Zwycięzcę.
Wielu z Was zasługuje na brawa za kreatywność. Należało także prawidłowo podać tytuły
spektakli Disney On Ice, które można było zobaczyć w Polsce. Chodziło o:
ŚWIĘTUJEMY. MAGICZNA ZABAWA
KSIĘŻNICZKI I HEROSI
DISNEYLAND WIELKA PRZYGODA
HIGH SCHOOL MUSICAL: THE ICE TOUR
(Chodziło głównie o trzy pierwsze tytuły, lecz ten ostatni również uznawałam, gdyż podaje go organizator sprzedaży biletów na Disney On Ice)

Zasady konkursu były jasne- wygrywa tylko jeden komentarz, w którym są spełnione wszystkie warunki.

Zwycięska rodzina została wyłoniona, a mail z gratulacjami wysłany :)
Na "Disney On Ice: Świat Fantazji" pojedzie


Andrzej Szklarek

Gratulujemy!




Dla tych, którym tym razem się  nie udało, mam pocieszenie.
Przez cały listopad, na moim blogu będą się pojawiać ciekawe (mam przynajmniej taką nadzieję!) posty związane z najnowszymi produkcjami Disney'a.

Będzie też kolejny konkurs z nagrodami, których sponsorem jest:

Odwiedzajcie zatem bloga Odkrywczej Mamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...