niedziela, września 22, 2013

ZDROWE NIEMOWLĘ – bezpłatne WARSZTATY DLA MAM W POZNANIU

Czy Wy też macie mnóstwo wątpliwości jeśli chodzi o szczepienia? Szczepić czy jednak nie? Jedni lekarze zalecają, inni odradzają. Doświadczeni znajomi zachęcają, inni wręcz odwrotnie. I bądź tu rodzicu mądry! Co w końcu zrobić?! Sama mam z tym problem. Mam jednak nadzieję, że wkrótce dowiem się więcej na ten temat uczestnicząc w bezpłatnych warsztatach edukacyjnych pod hasłem „Zdrowe Niemowlę”. Realizowane są one w ramach ogólnopolskiej kampanii „Powstrzymaj Rotawirusy”


Spotkanie odbędzie się 10 października w siedzibie Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych, ul. Grunwaldzka 65 w Poznaniu o godz. 11:00, na które zapraszamy zarówno kobiety w ciąży, jak i młode mamy. Warsztaty te odbywają się także w innych dużych miastach.

Celem warsztatów jest edukowanie i podnoszenie świadomości wśród rodziców na temat
wartości szczepień oraz metod profilaktyki zakażeń rotawirusowych, zwłaszcza w grupie
niemowląt. Patronat merytoryczny nad projektem objęła Naczelna Rada Pielęgniarek i
Położnych. Spotkanie poprowadzi Dorota Kalinowska, znany psycholog rozwojowy. Gościem
spotkania będzie blogująca mama (i tak się składa, że to będę ja :) ), która podzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i zagadnieniami podejmowanymi na blogu.
Zapraszamy mamy ze swoimi pociechami, którym oferujemy kącik zabaw i opiekę.

Aby potwierdzić swoją obecność należy zarejestrować się za pośrednictwem serwisu
www.powstrzymajrotawirusy.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...