niedziela, lipca 07, 2013

WITAMY W POSZERZONYM SKŁADZIE :)

Kochani! Oto jesteśmy już we 4 :) 
2 lipca o 3.10 nad ranem, na świat przyszła nasza Córcia- Zuzanna.
Poród był szybki, trwał 2 godziny (herbatka z liści malin więc chyba pomogła!).
Ledwo dojechaliśmy do szpitala, zbadano mnie, przyjęto na porodówkę, podłączono do ktg i urodziłam... Jednak otwarcie przyznaję, że były to moje najdłuższe 2 godziny w życiu... Na znieczulenie nie było czasu, ani nawet na ćwiczenia przy piłce, drabinkach, przyjęcie jakiejś wygodnej wertykalnej pozycji... Jak się położyłam do ktg, tak urodziłam...

A oto Zuzia. 3470g i 56 cm :)


4 komentarze:

  1. Gratulacje:) Szybko poszło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kochana. Chyba tez musze się zaopatrzyc w herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Śliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy! Zuzia jest śliczna. Nareszcie razem. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...