wtorek, stycznia 08, 2013

WARSZTATY FOTOGRAFICZNE DLA MAM

Jeśli masz aparat fotograficzny i chciałabyś uwiecznić nim wyjątkowe momenty dzieciństwa Twojej Pociechy, a jednak coś Ci z tym nie wychodzi...
Jeśli boisz się swojego aparatu...
Jeśli uwielbiasz pstrykać...
Jeśli nie rozstajesz się z aparatem...
Jeśli jesteś mamą...
Jeśli jesteś w ciąży...
Jeśli chciałabyś interesująco i praktycznie spędzić przedpołudnie...
Jeśli jesteś z Poznania lub okolic...

Zachęcam gorąco do udziału w warsztatach fotograficznych dla mam i kobiet oczekujących dziecka!


Zajęcia odbywać się będą w 2 różnych miejscach Poznania, tak by mamy z różnych dzielnic miasta mogły dogodnie dojechać (chociaż korków być nie powinno, gdyż zajęcia odbywać się będą w godz. 10-12). Jednym z miejsc organizacji warsztatów jest
Kobieciarnia http://kobieciarnia.dwaslimaki.pl/oferta/foto-warsztaty-dla-mam/ ,
drugim- Nastawnia http://nastawniapoc.pl/wydarzenia.html.
Odsyłam do linków, gdyż znajdziecie tam ważne informacje organizacyjne.

Myślę, że te warsztaty to coś, czego brakowało nam- mamom w Poznaniu. Wreszcie będziemy miały okazję nauczyć się jak profesjonalnie obsługiwać aparat, kreatywnie spędzić czas (i to z dziećmi!)  i spotkać się w swoim gronie. Sami swoi, nie będzie się czego wstydzić przy zadawaniu pytań ;) Też będę brała udział w tych zajęciach, więc mam nadzieję, że po nich mój Mąż przestanie już mówić- "Z tym zdjęciem nic się nie da zrobić..." :(

Zatem do zobaczenia wkrótce w  Kobieciarni lub Nastawni w Poznaniu na Foto Warsztatach dla Mam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...