poniedziałek, stycznia 14, 2013

KONKURS SYLWESTROWO- NOWOROCZNY- DOGRYWKA

     

Ponieważ po ogłoszeniu wyników konkursu, dziewczyny które zostały wytypowane na zwyciężczynie, nie zgłosiły się po nagrody, jesteśmy zmuszeni ogłosić wyniki ponownie!
Dla tych z Was, które spełniły wszystkie warunki konkursu oznacza to kolejną szansę.
Zatem!
 
 Książeczki z serii  "Oczami Maluszka" wygrywają:
Beata Jagielska
Marta Żółtowska

Gratuluję i pilnie czekam na adresy, na które mają zostać wysłane nagrody
(kontakt do mnie: odkrywczamama@gmail.com).Mam nadzieję, że Dziewczyny czytają regularnie bloga i tym razem książeczki szybko znajdą swoje właścicielki :)

Sponsorem nagród w konkursie sylwestrowo- noworocznym jest
sklep internetowy DzieciNatury.pl
  

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję że się nie spóźniłam na dogrywkę ;) Maila wysłałam i dziękuje pięknie :)
    Pozdrawiam
    Marta Żółtowska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...