piątek, listopada 30, 2012

WYGRAJ ZESTAW DO WCZESNEJ NAUKI CZYTANIA LITTLE MAGWORDS "ABC" :)

Zgodnie z zapowiedzią, zapraszam Was do udziału w konkursie, w którym do wygrania są oczywiście atrakcyjne nagrody. Ich fundatorem jest firma MagWords, jedyny producent zestawów do nauki czytania metodą Glenna Domana, który całkowicie odpowiada jej ścisłym wymogom.


Możecie wygrać jeden z 2 zestawów little MagWords "abc":



Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?
Wystarczy:
1. Polubić profil bloga Odkrywczej Mamy na Facebooku.

2. Polubić profil firmy MagWords /fundatora nagrody/ na Facebooku (http://www.facebook.com/MagWords) oraz kliknąć ikonkę UDOSTĘPNIJ który znajduje się  pod filmikiem na moim facebooku, a Ci którzy posiadają pocztę gmail, to mile też widziane danie głosu na "tak"  (pod filmikiem).
Adres do filmu: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gVlZE40kVfy"

3. Należy podlinkować poniższy banner konkursowy na swoim blogu, lub jeśli nie posiadasz bloga udostępnić informację o konkursie na swojej Facebook’owej tablicy. Obie formy promocji mile widziane.


4. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe- rodzice czekają i liczą na to, że pierwszym słowem, jakie wypowie ich dziecko będzie mama lub tata. A jaki WYRAZ jako pierwszy, chcielibyście, by nauczyło się czytać Wasze dziecko?

Nie zapomnijcie jeszcze się podpisać i podać swój adres mailowy, bym mogła się z Wami skontaktować!

Jestem ogromnie ciekawa Waszym wypowiedzi! Nie mogę się doczekać komentarzy, więc nie pozwólcie mi długo czekać ;)

Czas trwania konkursu 30.10.- 13.12 do godz. 23.59, wyniki podam 14 grudnia, tak by zwycięzcy otrzymali swoje nagrody jeszcze przed Świętami :) Możecie więc zdobyć świetny prezent pod choinkę dla swoich milusińskich.

Gorąco zachęcam i trzymam za wszystkich kciuki, byście nie zapomnieli o spełnieniu wszystkich punktów regulaminu.

14 komentarzy:

  1. chyba spełniłam wszystkie wymogi
    Pierwsze słowo jakie chciałaby usłyszeć przeczytane przez moje dziecko to "koń" - Wito kocha koniki i myślę, że sam chciałby o nich poczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubione udostępnione zgodnie z regulaminem. A jeśli chodzi o słowo które chciałabym żeby moja Julianna przeczytała jako pierwsze to najszybciej przyszło mi do głowy to "anioł". Być może dlatego że moja córka jest Aniołowa kolekcjonuje aniołki, uwielbia historię o nich i mówi że anioły są dookoła nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. domek - dziś oglądaliśmy mapę Stumilowego Lasu i były tam zaznaczone domki poszczególnych postaci. Jerzyk sobie wszystko analizował, myślę że na "domek" jest spora szansa ;)
    już dodaję baner i polubiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. polubione

    a jakie słowo bym chciała usłyszeć z ust mojej młodszej córki, jak mówi do starszej siostry Misia bo na razie mówi na nią Na Na (Michalina)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uf, chyba spełniłam wszystkie wymogi. Chciałabym, żeby to było słowo BIBLIOTEKA, żeby moi synowie wiedzieli, gdzie szukać dalszych słów :)))
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Udostępione na profilu Katarzyna Paszek, banerek na www.witaaminkaa.blox.pl mój mail to katarzynagaj@onet.eu

    A teraz do sedna sprawy... Pierwszym słowem jakie bym chciała by synowie nauczyli się czytać to KOCHAM. Jedno słowo a mówi tak wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej by przeczytało jako pierwsze słowo - konstantynopolitańczykowianeczka - 32 litery - najdłuższe słowo polskie - jak to przeczyta to znaczy, że umie czytać :D
    Warunki spełnione,
    e-mail - mama.bloguje@gmail.com
    blog z banerem www.mama-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Baner zaraz powędruje na mama-ka.blogspot.com, a mój mail to kasia89tn@op.pl. Na FB polubione jako Katarzyna Welka

    Chciałabym, aby mój synek jako pierwsze słowo przeczytał "szkoła", bo może to pozwoliłoby mu się oswoić z nadciągającymi zmianami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już od dawna marzę aby mój synek nauczył się czytać słowo a właściwie dwa: Kocham Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  10. na fb lubię jako Iwona maziarz
    słowo najpiękniejsze dla mamy to słowo kocham cie chciałabym aby je przeczytała pierwsze
    mój e mail to faustynka198@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na FB polubię wieczorem (Anna S.), na blogu bannerek już wisi.

    Chciałabym, żeby mój Synek jako pierwsze w życiu nauczył się czytać słowo JA - w końcu to własnie on jest dla mnie najważniejszy, a wiara w siebie, pewności siebie i samodzielność to cechy, które bardzo chciałabym w Synku pielęgnować :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. na fb lubię Magda Kościńska
    słowo morze być misio bo uwielbia misie choć wymawia pysie
    magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. TROJACZKOWY TATA :) :) :)13 grudnia 2012 20:17

    Wszystkie warunki spełniłem. Tylko bloga nie posiadam.

    Chciałbym, aby moje dzieci nauczyły sie przede wszystkim czytać słowa: Olga, Amelia, Mikołaj- czyli każde dziecko swoje imię :)
    Uważam, że będzie im w wielu sytuacjach łatwiej- np. w przedszkolu- wieszaki w szatni są podpisane imionami dzieci.
    I w ogóle- czyż nie przyjemniej im będzie znać poczucie ich własności? :)

    fb Mateusz Rybczyński
    say_bubu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. trojaczkowy tata13 grudnia 2012 21:23

    czemu sie nie wyswietla... :?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...