czwartek, października 11, 2012

NAIWNOŚĆ MATKI...

Miałam nadzieję, że mój kochany Synuś będzie umiał jeść samodzielnie ot tak. Po prostu postawię przed nim talerz, a On chwyci sztućce i wciągnie wszystko z apetytem oraz pozostawi po sobie czyste naczynie.
Ba, czyste miejsce wokół siebie...
Taaaa....

No wiem, za dużo bym chciała.
Tak, zdaję sobie sprawę, że każdą umiejętność trzeba trenować. Że nie ma nic od razu.
Tak, wszystko to wiem! ...
Ale liczyłam, że Rysiak jest wyjątkowy i pod względem samodzielnego jedzenia...
A jest, jak każde małe dziecko, chcące si
ę usamodzielnić.
Mój Zosiek- samosiek...

Rysiak jak już ma jeść, to musi to robić samodzielnie. Czy to zupa, czy kaszka, czy drugie danie, kanapka, owoc, wszystko musi wpakować sobie do buźki sam.
Zachęcona Baby- led weaning cieszyłam się z  tego następującego faktu. Nie trwało to jednak długo... Odezwała się we mnie pedanteria...


Kaszka na włosach,
kanapka z serem przyklejona do spodni,
okruchy chrupka w pępku (jak się tam dostały?!),
zupa na brodzie...
Fotelik wysmarowany,  podłoga lepka, ściany ochlapane, ktokolwiek znajdzie się w pobliżu zostanie trafiony z łyżeczkowej procy...


Wybrałam się więc do sklepu w poszukiwaniu fartuszka, takiego najlepiej z kominiarką i skarpetami, by ochronić maksymalnie co się da...
I wiecie co?
Nie ma takich!!!!


Pozostaje mi więc pogodzenie się z chęcią samodzielnego jedzenia Młodego,
zakrywanie oczu podczas posiłków,
chociaż pewnie przydałaby się raczej praca nad sobą...


...Może jakoś uda się zrobić fotkę, byście wiedziały o czym mówię...

4 komentarze:

  1. W Ikei są takie wdzianka: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70179754/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, muszę się w końcu tam wybrać, ale i tak nie zakrywają głowy, ani stóp... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu już tylko prysznic pozostaje... Margot

      Usuń
  3. wiem o czym mówić, bo sama to przechodziłam tylko razy dwa na raz :) Dzisiaj jest oczywiście lepiej, ale za to mam w domu dwa niejadki, a w głowie pomysłów już brak jak ich do jedzenia zachęcić :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...