wtorek, września 11, 2012

KONKURS ODKRYWCZEJ MAMY I JELP ROZSTRZYGNIĘTY :)

Moje Drogie Mamy! Dziękuję Wam za podzielenie się pięknymi wspomnieniami z pierwszych momentów ciąży. Jedne są zabawny, inne wzruszające, lecz każde z nich jest z pewnością niezwykłe. Na pewno taką chwilę, kiedy dowiedziałyśmy się o swojej ciąży, zapamiętamy do końca życia. Każda z nas przeżyła to na swój sposób...

Zadaniem konkursowym było opisanie właśnie reakcji o swojej ciąży. Przyznaję, że chciałabym nagrodzić każdą z Was, bo każda matka zasługuje na nagrodę! Niestety mogę wybrać tylko 3 osoby ... Długo wybierałam, zastanawiałam się, czytałam Wasze wypowiedzi ... Było mi trudno wybrać tylko 3 komentarze ... Jednak po naradach z Odkrywczym Tatą ;)  postanowiliśmy nagrodzić:

Justynę Krawczyk
Annę Onopiuk
Adę W. Podkarpacką

Razem z producentem delikatnych środków do prania JELP gratulujemy zwyciężczyniom i prosimy o kontakt (odkrywczamama@gmail.com) w sprawie adresów, na które mają zostać wysłane nagrody.


A wszystkim pozostałym uczestniczkom również gratuluję chęci i odwagi podzielenia się swoimi osobistymi wspomnieniami. Obiecuję Wam, że wkrótce odbędzie się kolejny konkurs, na który już serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...