środa, maja 23, 2012

KONKURS Z NAGRODAMI DLA PRZYSZŁYCH MAM i TATUSIÓW- ZMIANA ZADANIA KONKURSOWEGO!

Mam przyjemność ogłosić pierwszy konkurs dla ODKRYWCZYCH MAM i TATUSIÓW! Ale ponieważ doszły mnie słuchy, że za bardzo zaszalałam z tematem konkursowych, dodaję zatem jeszcze jeden!!!! Zachęcam przyszłych rodziców, by w komentarzach pod postem konkursowym zostawić swoją krótką wypowiedź na jeden z 2 tematów:
1. Co mogłoby powiedzieć o Tobie Twoje jeszcze nie narodzone dziecko?
2.  Jak wyobrażasz sobie swoje macierzyństwo lub ojcostwo???
Nagrody otrzyma 5 najciekawszych komentarzy! 


Nagrodami w konkursie są książki wydane oraz sponsorowane przez Wydawnictwo Rebis- "Czego się spodziewać, kiedy się Ciebie spodziewają. 9 miesięcy ciąży z przymrużeniem oka" D. Javerbaum'a.

Na Wasze wypowiedzi czekam do 31 maja do godziny 23.59. Ogłoszenie zwycięzców na początku czerwca.      Gorąco zachęcam do udziału :))))))

7 komentarzy:

  1. Zapewne Anielka powiedziałaby, że nie może już patrzeć na arbuza! Arbuz to moja główna zachcianka ciążowa i jem go tonami :) Uznałaby pewnie też, że powinnam zrezygnować z prowadzenie samochodu. Za każdym razem kiedy siadam za kierownicą wierci się tak, że zastanawiam się czy jej tam wygodnie. Zażyczyłaby sobie też aby jej włączyć 'Orinoko Flow' w wykonaniu Celtic Woman - zawsze się ożywia kiedy słyszy ten utwór - chyba jej się podoba :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej mój jeszcze nie narodzony synek, aczkolwiek w drodze (37tc) z pewnością w pierwszej kolejności zwrócił by uwagę na mamę wiercipiętę :) Lubię sobię go czasem troszku pozaczepiać - głaszcząc brzuszek, tańcząc, kołysając. Czasem staram się chwycić go za nóżkę rączkę, gdy nadmiernie się wygina w brzuszku :) Sądzę, że ta zabawa bardzo mu się podoba, taka mała brzuszkowa atrakcja :) Z pewnością docenił by gust muzyczny mamuśki :P Mam nadzieję, że wpoiłam mu kilka rytów, które są mi bliskie. Lubie mu śpiewać zawsze i wszędzie, ale tylko wtedy gdy jesteśy sam na sam. Powiedział by "mamo przestań już fałszować" :P bo talentu muzycznego z pewnością nie posiadam :P ale staram się umilić mu czas, aby zapamiętał mój głos :) Dowiedziała bym się, że czasem go przygniatam (nocą) kiedy ja kładę się spać, Karol budzi się z natury i zaczyna wojować, wtdy ja kładąc się na boku chcąc nie chcąc zmieniam jego położenie, i mam wrażenie, że wtedy się na mnie złości :P powiedział by jeszcze, że mam jeść więcej słodyczy bo zawsze wtedy energicznie podskakuje w brzuszku - a ja jedzenie słodyczy staram się dla jego dobra ograniczyć. Na zakończenie tych wywodów z pewnością podziękował by mi za 9 miesięcy 24 godzinnej opieki nad nim. Szepnął by do uszka, że bardzo mnie kocha i nie zamienił by mnie za nic na świecie na inną mamę :) Bo to ja jestem jego mamusią :)
    Kocham Cię synku :) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze nienarodzone jeszcze dziecko (wiemy, że jest to chłopiec) jest dla nas największym pięknem jakie nas w życiu spotkało. Myślę, że Bąbel wie jak bardzo go kochamy i mógłby powiedzieć, że jesteśmy dla niego całym światem, tak jak On jest dla nas. Mógłby powiedzieć, że jesteśmy dobrymi rodzicami, którzy troszczą się o niego od samego początku. Z pewnością powiedziałby, że uwielbia kiedy Tatuś mówi do brzuszka a mama nuci mu kołysanki. Bąbel wie jak bardzo go kochamy, gdyż codziennie okazujemy mu miłość więc na pewno powiedziałby, że również nas kocha i nie może doczekać się przyjścia na świat by nsa wreszcie poznać:)
    nataliamarcinska88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zytka o mamusi: "Strasznie szybko się przemieszcza, nie potrafi usiedzieć na miejscu i ciągle coś podśpiewuje. Bardzo chciałaby mnie już poprzytulać - wiem to bo ciągle głaszcze brzuszek, szukając ze mną kontaktu, wtedy się wiercę i to taki nasz język. Je bardzo dobre jedzonko - moje ulubione orzeszki włoskie i żurawinę, hmmm... ale chyba i tak najbardziej lubię lody. Mamusia wraz z tatusiem dużo mi czytają, ubawiłam się przy Pawle i Gawle - tato jest bardzo zabawny! Wiem, że bardzo mnie kochają i nie mogą się mnie doczekać."

    Moje macierzyństwo?
    Pełne ciepła, cierpliwości i miłości. Z masą uśmiechu i radości! Chciałabym niczego nie przeoczyć, zapamiętać każdą chwilę z moim maleństwem.
    Marzę by wychować moją córeczkę na wspaniałą i wartościową kobietkę i wierzę, że to mi się uda oczywiście z pomocą jej niesamowitego ojca :)
    Domyślam się, że bycie rodzicem to ciężka praca :) Ale damy radę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miumiu, czas trwania konkursu został wydłużony! Komentarze biorące udział w zabawie można pozostawiać do ostatniego dnia maja :) Mam nadzieję, że zdążysz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że o swojej mamie nasz Bobas (bo nie wiemy jeszcze, czy to chłopiec czy dziewczynka) mógłby powiedzieć:

    "Moja mama ciągle się spieszy, ciągle biega i za dużo się denerwuje. Ale wiem, że robi to dla mnie, żebyśmy mogli jak najwięcej czasu spędzić ze sobą kiedy już pojawię wyjdę z jej brzuszka. Rozmawia ze mną, głaszcze mnie, mówi, że nie kocha... Chciałby ją wreszcie zobaczyć, bo znam tylko jej głos. I w końcu móc jej pokazać, że też ją kocham!"

    A co do pytania drugiego:
    Bycie mamą jednego małego szkraba to już duże wyzwanie, ale jakoś sobie radzę. Kiedy na świat przyjdzie moje drugie dziecko podejrzewam, że w moim życiu zapanuje totalny chaos, a jedynym rozwiązaniem będzie tu współpraca (z moim mężem i córcią, która zostanie starszą siostrą). Myślę, że trzęsienia ziemi i naloty kosmitów będą niczym w porównaniu z tym, co czeka mnie teraz jako mamę;-) Mimo to podwójne macierzyństwo wyobrażam sobie jako wspaniałą i absolutnie nie nudną przygodę, którą będę mogła przeżyć z najbliższymi!

    Pozdrawiam!
    Maria masrych(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...