środa, kwietnia 04, 2012

BARDZO MIŁA NOMINACJA :)



Nie mogę w to uwierzyć i skaczę z radości, a mały Rysio dziwnie na mnie spogląda. Pewnie myśli "Matce odbiło przez te przedświąteczne przygotowania". Ale nie, nie! Skaczę, ponieważ właśnie się dowiedziałam, że blog Odkrywczej Mamy został wyróżniony przez Martę mamę Nikusia oraz Anię mamę Alicji, blogerki http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/ . Serdecznie dziękuję :) 

Zasady zabawy:

1. Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymało się wyróżnienie
2. Wkleić logo na swoim blogu
3. Napisać 7 zdań o sobie
4. Nominować 10 blogów

Hmmm ... 7 zdań to tak mało, a jednak mam problem! Spróbujmy...
Bycie mamą przynosi mi wiele radości, choć bywają trudne chwile. Dopiero teraz czuję się 100% kobietą ;) Bloga zaczęłam pisać dzięki Mężowi (dziękuję Kochanie!), który mnie wspiera oraz sprawił, że uwierzyłam w siebie i rozwinęłam skrzydła, pisząc dla Was. Sprawia mi to ogromną frajdę! Przyznam Wam się, że właściwie jest to blog całej naszej trójki: Rysio testuje i inspiruje, Mąż obrabia technicznie blogowe fotki oraz jest autorem logo strony, a ja tylko piszę... Cieszy nas każdy nowy czytelnik, każdy komentarz pod postem, każda pochwała lub podpowiedź, nad czym jeszcze popracować oraz każda nowa umiejętność, którą zdobywamy dzięki stronie. Dziękujemy, że jesteście z nami :)

A nominacje Odkrywczej Mamy otrzymują:


1 komentarz:

  1. Odkrywcza Mamo, bardzo dziekuję za odwiedziny oraz przemiłą nominację. 7 zdań o sobie? Przypomniałaś mi, że jakiś czas temu brałam udział w podobnej zabawie i już coś o sobie w 7 zdaniach zdradziłam:
    http://zmagazynu.blogspot.com/2011/08/panierowany-kalafior.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...