piątek, stycznia 27, 2012

PÓŁ ROKU

Mój Maluszek kilka dni temu skończył pół roku! Ale ten czas szybko minął! Przez te 6 miesięcy Rysio niesamowicie się zmienił, urósł, dojrzał, tak wiele osiągnął...
Oto lista osiągnięć mojego Bąbla:
Potrafi:
- śmiać się, podnosząc jeden kącik ust lub szeroko od ucha do ucha :)
- śmiać się głośno, nawet przez sen :)
- wypowiadać le, łe , ya, yha, ehh, ia, aa, ma-ma :), au, da, ak, niieee i jeszcze inne trudne do powtórzenia,
- robić taką dużą kupę, że nie mieści się w pieluszce …,
- robić kupę do przodu, tak by pupka była czysta, a brzuszek brudny...
- siusiać i „kupkać” na odległość, kiedy akurat mama przewija Synka,
- drapać się po główce,
- robić ustami rybkę, cmokać,
- włączyć jednocześnie 3 grające zabawki i być zadowolonym,
- siedzieć z podparciem,
- obracać się z brzuszka na plecy i z pleców na brzuszek, na prawo i lewo,
- łapać się za stópki,
- masować się po brzuszku,
- robić mostki,
- chwytać zabawki, przekładać je z ręki do ręki,
- reagować na swoje imię,
- płakać i śmiać się jednocześnie,
- purtać i kaszleć jednocześnie,
- odpowiadać po swojemu, kiedy ktoś do niego mówi,
- obracać się, leżąc na brzuszku lub plecach o 180 stopni,
- jeść z łyżeczki,
- trzymać butelkę,
- oczarować każdego, kto na niego spojrzy,
- podczas kąpieli zachlapać wodą całą łazienkę,
- wkładać palucha do buzi, aż do odruchu wymiotnego,
- bawić się twarzą rodziców,
- pozować do zdjęć,
- spać 11 godzin w ciągu nocy (o tak, to bardzo miłe ze strony Synka),
- a poza tym nie potrzebuje już smoczka uspokajającego! (pewnie zapomniałam o jeszcze wielu innych umiejętnościach ...)

Jestem bardzo dumna z mojego małego mężczyzny.

Aha! Stan uzębienia to ciągle 0.

1 komentarz:

  1. Dużo już potrafi ;) Niektóre umiejętności szczególnie przydatne :) Siusianie na odleglość na przykład :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...