środa, września 28, 2011

SZKLANKA MLEKA DO POŁOWY PUSTA

Okazało się, że przesadzam ze spożywaniem produktów mlecznym i muszę przystopować, bo Mały będzie miał przeze mnie problemy :(( . No to odstawiłam moje ulubione źródło białka. I teraz sama już nie wiem, co mam jeść na kanapki, bo szynek za bardzo nie lubię; czym zastąpić śmietanę w sosie itp. Co mam jeść, by było pysznie i bez laktozy??? Na razie zwykłe mleko zastąpiłam sojowym, ale co z resztą produktów?

Jak tylko przestanę karmić Małego rzucę się na sery, budynie, sosy śmietanowe, naleśniki, płatki z mlekiem, sałatki z serem... Marzy mi się Kraina Mlekiem Płynąca...
Kochane Kobietki! Jeśli macie jakieś pomysły na dania niezawierające mleka i jego przetworów- podratujcie mnie! Prześlijcie jakiś przepis (odkrywczamama@gmail.com). Ograniczeniem jest jeszcze zakaz spożywania brokuła, kalafiora, fasoli, kapuchy, grochu/groszku, czosnku i cebuli, surowych pomidorów, kakao, orzechów, curry... Chyba wymieniłam wszystko? 

To co, pomożecie? 
Wypróbowane przepisy oczywiście zamieszczę na blogu, nie zapomnijcie więc się podpisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...