środa, czerwca 08, 2011

NASZ KOCHANY PUDZIANEK

Byliśmy u lekarza na kontroli. Bąbelek rośnie zdrowo, wreszcie ułożył się główką w dół, a bałam się, że już tego nie zrobi, bo ma za mało miejsca. Ale jednak fiknął i leży sobie do góry nóżkami gotowy do wyjścia. Jestem z niego taka dumna :) Przeraziłam się tylko jednym faktem. W 32. tygodniu Rysiu waży już 2kg, co wydaje mi się bardzo dużo, jak na ten moment! Szczególnie, że w ostatni miesiąc przybrał na wadze cały kilogram. Zawsze myślałam, że dzieci z dużą masą urodzeniową (tzn. powyżej 4kg) rodzą się kobietom, które nie dbały o odżywianie w czasie ciąży i jadły wszystko, co da się zjeść. Dzisiaj przepraszam wszystkie dziewczyny, które urodziły duże dzieci. Już wiem, że to nie prawda, co myślałam. Ja odżywiam się naprawdę racjonalnie, wskaźnik BMI zawsze miałam prawidłowy, jestem też niska, drobna, a urodzę małego Pudziana! Może Rysiu powinien mieć jednak na imię Mariusz? Jak Pudzianowski...

Synku, mamusia oczywiście żartuje. Rośnij i rozwijaj się zdrowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...