środa, stycznia 24, 2018

WYPRZEDAŻE MNIE ZRUJNUJĄ..., ALE NIE TA


Czy Wy też czekacie cały rok na wyprzedaże? A kiedy nadchodzi styczeń i lipiec- te dwa debetowe miesiące w roku, wtedy...
a) nie mam na obiad, ale przynajmniej mam nowe ciuchy,
b) nie mam za co wychodzić z domu (w celach rozrywkowych), ale przynajmniej mam nowe ciuchy,
c) nie mam czasu na obowiązki, ale przynajmniej mam kiedy chodzić kupować nowe ciuchy,
d) w styczniu mam debet na koncie, ale przynajmniej w lutym, marcu, kwietniu, maju i czerwcu już nic sobie nie kupuję.


Wyprzedaże coraz częściej dotyczą nie tylko ubrań i dodatków, ale okazuje się, że i książek! I tu robi się problem, bo książek też nie potrafię sobie odmówić, szczególnie w promocyjnych cenach 😏. Ponieważ ja zamiast mięsa, pochłaniam książki!

Jeśli macie podobnie, chcę się z Wami podzielić, gdzie dają 3 książki za 33zł! Klikajcie na Tanią Książkę, a najlepiej od razu w link kierujący do akcji 3 książki za 33zł:
http://www.taniaksiazka.pl/promocje/id-155/.

To tylko 11 zł za książkę, a jest w czym wybierać. W ofercie znalazło się ponad 250 tytułów, wśród nich na przykład: "Mały Książę", "Mikołajek", "Kuchnia kokosowa", a z nazwisk: Eric-Emmanuel Schmitt, Izabela Sowa, Michał Witkowski, Beata Pawlikowska i inni. Nawet znalazłam wśród nich książki, które recenzowałam w ostatnim roku na blogu.

Wyprzedaż potrwa tylko do 29 stycznia- zostało zatem kilka dni!  😚

A Wy z jakich wyprzedaży korzystacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...