piątek, maja 19, 2017

FASCYNUJĄCE KLOCKI DLA CAŁEJ RODZINY



Myślisz już o Dniu Dziecka? Nie wiem, jak Ty, ale ja lubię prezenty praktyczne- nawet dla dzieci! I taki prezent proponuję dla Twojego dziecka, obojętnie w jakim jest wieku.

To Zabawka Roku 2016 zarówno w Polsce, jak i we Włoszech! Poza tym finalista konkursu 
organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego- Dobry Wzór 2016. Zostały też docenione przez Pawła Zawitkowskiego oraz polskich terapeutów integracji sensorycznej.

Klocki Incastro to pomysł dla całej rodziny. Będą rosły razem z Waszymi dziećmi, ponieważ zaczynają się nimi bawić przedszkolaki, rozwijając skrzydła będąc uczniami i dając się ponieść wyobraźni, jako dorośli 😜. Pisałam już o nich, dlatego nie będę się powtarzać, odsyłając Cię do poprzedniego swojego wpisu, przedstawiającego test klocków. Od tego czasu minął już ponad rok, a my- rodzinnie- wcale się nimi jeszcze nie znudziliśmy. Wręcz przeciwnie! Rozkręcamy się coraz bardziej 😍.


Właściwie to nie zbadane jest, czy do budowania inspirują nas Incastro, czy dzięki Incastro możemy zbudować, czego wyobraźnia zapragnie... Zobacz sam (nie pokazuj tego dziecku, bo nie da Ci spokoju, póki mu ich nie kupisz! Więc uważaj...)- można z nich zbudować chyba wszystko:


Mój Syn oszalał na punkcie tych kopar. Moja Córka natomiast marzy o zbudowaniu tego uroczego domku dla lalek (powiem szczerze, że sama się w nich zakochałam!):


Zabawa jest prosta, a jakże kreatywna, wyzwalająca radość i nie zapominajmy, że przy okazji trenujemy koordynację ręka-oko oraz motorykę małą!

Zamiast typowo układać jakąś figurę, klockami Incastro można też grać, np. w "Chairs"/"Krzesła":


Można nawet nimi grać w pingponga!!!



Na zakończenie, choć może powinnam od tego zacząć- klocki robione są we Włoszech, a nie w Chinach. Zabawka więc to solidna, najwyższej jakości- dziecko nie zdoła ich złamać, pogryźć, odbarwić... Dlatego też jestem pewna, że są ponadczasowe- za 10, 20 lat będą w takim samym stanie, jak dzisiaj!



Jeśli szukacie dla dzieci czegoś wyjątkowego, a jednocześnie rozwijającego, praktycznego, odkrywczego, zajmującego na wiele godzin, ba- na wiele lat!- warto skusić się na klocki Incastro 😉.
Polecam ja- Odkrywcza Mama z Rodziną 😁!


1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na prezent z okazji Dnia Dziecka! Tego mi było trzeba, ponieważ od jakiegoś czasu rozglądam się za jakąś kreatywną zabawką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...