piątek, grudnia 30, 2016

KALENDARZ 2017 "PRZYJAŹŃ", P. Coelho, Wyd. Drzewo Babel 2016


Nadszedł czas podsumowania roku. Nadszedł czas planowania kolejnego roku...

2016 rok był dla mnie przełomem. Wymagało to ode mnie dużej odwagi- podjąć kilka ważnych decyzji, rzucić to, co mi dobrze znane, by zacząć nowy rozdział. Gdybym nie odważyła się, tkwiłabym teraz tam, gdzie zwykle i czuła się coraz bardziej nieszczęśliwa...

Zabawne. Kalendarz książkowy, którego miałam na 2016 rok nosi tytuł "Odwaga"- cóż za zbieg okoliczności... Natomiast rok 2017 zapowiada się pełen przyjaźni, jeśli miałabym się sugerować kolejnym wydaniem kalendarza Paula Coelho. A czy taki będzie? To się okaże...

Kalendarz książkowy jest dla mnie rzeczą niezbędną. Potrzebuję w nim dużo miejsca na zapisywanie planów, pomysłów, obowiązków do wykonania, dat spotkań, zebrań, urodzin, uroczystości itp. oraz różnego rodzaju list: zakupów, książek do przeczytania, filmów do obejrzenia, spraw do załatwienia... Dlatego też planner noszę ze sobą zawsze i wszędzie, jak telefon i portfel.

Denerwują mnie kalendarze, w których jest więcej treści, niż miejsca do zapisywania. Niepotrzebnie dźwigam w torebce "złote rady", znane przysłowia, fotki, które nic dla mnie nie znaczą. Bez sensu... Lubię za to subtelne akcenty- gdzieniegdzie cytat z interesującej książki, który daje do myślenia. Skrócony kalendarz na cały najbliższy i następny rok, wyraźnie oddzielenie jednego miesiąca od drugiego oraz bardzo praktyczna zakładka. Dodatkowym atutem jest twarda oprawa i mocne zszycie, które powodują, że zeszyt się nie niszczy i po 12 miesiącach wygląda, jak nowy.




I niczego więcej mi nie potrzeba. Oto kalendarz idealny- Paula Coelho "Przyjaźń"👌.

2 komentarze:

  1. super szczególnie że lubie Paulo Coelho mam jego wszystkie książki i z niecierpliwością czekam na kolejne. też planuje w tym roku zakup tego kalendarza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...