wtorek, marca 31, 2015

"LAS I JEGO ZWYKLI-NIEZWYKLI MIESZKAŃCY", J. Styszyńska, Wyd. Widnokrąg 2015


Przedstawiam Wam książkę, obok której nie mogłam przejść obojętnie na ostatnich Targach Książki w Poznaniu. Przyciągała mnie do siebie jak magnes, wysyłała telepatycznie dziwne fluidy, wołała do mnie "Weź mnie, weź mnie!"... Serio! Co już chwyciłam inny tytuł, po chwili musiałam znowu sięgnąć po "Las i jego zwykłych-niezwykłych mieszkańców". Aż w końcu, książka wróciła ze mną do domu...

Sama nie wiem, czy to właściwie album, mini-encyklopedia, podręcznik czy może jednak dzieło. Na pewno NIE JEST to zwykła książeczka dla dzieci. To coś o wiele ciekawszego i bardziej oryginalnego.


Na jej stronach zawarto krótkie teksty z opisem leśnych zwierząt- dzika, sowy puchacz, niedźwiedzia, jelenia, lisa, borsuka, łosia, jeża, wilka i rysia. Każdy z nich jest interesująco zilustrowany, a na stronie obok jest miejsce do wyklejenia swojego leśnego zwierza lub fantazyjnego stwora, który istnieje tylko w naszej wyobraźni. Może to być rysioniedźwiedź, borsukodzikosowa, jeleniowilk lub kto inny! Do dyspozycji mamy mnóstwo naklejek dołączonych z tyłu książki. Musicie jednak wiedzieć, że naklejki te również są niecodzienne- takich Wasze dzieci prawdopodobnie jeszcze nie miały!


Są tutaj również strony tylko z ilustracjami, przedstawiającymi las i jego zwykłych mieszkańców. Z pewnością zrobi się zabawniej, jeśli powklejacie i tu swoje fascynujące stworzenia.


Ach, co to za niezwykła przygoda!


Wraz z Moimi Dziećmi, jesteśmy zauroczeni niezwykłością tej książki...

1 komentarz:

  1. Ja senior mogę tylko zazdrościć dzieciom, że trafiła do nich taka piękna książka która uczy i bawi. Myśmy w naszym dzieciństwie takiego szczęścia nie mieli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...