wtorek, października 30, 2012

TEST SERUM CZEKOLADOWO- PAPAJOWE BINGO SPA

Otrzymałam kolejne 3 produkty do przetestowania od sklepu Bingo Spa oraz prośbę o szczerą opinię. Chcą szczerości (no ejże, u mnie zawsze jest szczerze!!!)? Ok, ale reklamacji nie uwzględniam...
Dziś o serum do ciała czekoladowo- papajowym.
Według producenta: Serum BingoSpa sprawi by pielęgnacja Twojej skóry stała się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie. Ziarno kakaowca - Theobroma cacao -z którego powstaje czekolada zawiera wiele cennych dla skóry substancji,posiada zdolność zmiękczania skóry. Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein. Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
  • psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid,
  • nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina
  • antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych
Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły. Waga 150g
Według mnie: przyznam się Wam, że nigdy jeszcze ani nie jadłam papai, ani nie wąchałam! Trudno mi więc stwierdzić, czy serum pachnie rzeczywiście jak egzotyczny owoc aniołów. Mnie zapach bardzo odpowiada, natomiast mojemu Mężowi nie przypadł do gustu. Ale to w końcu mój kosmetyk...
Zapach jest orzeźwiający, relaksujący i zdecydowanie poprawiający humor w jesienny dzień, lecz niestety krótkotrwały (lub nos szybko się do niego przyzwyczaja?). Konsystencja produktu jest dosyć gęsta, jednak łatwo się rozprowadza i szybko wchłania w skórę, nie jest tłusta, więc nie plami ubrań. Efekt, jaki daje czekoladowo-papajowe serum całkiem mnie zadowala- ciało jest wystarczająco nawilżone, miękkie, pachnące. Produkt ma właściwie tylko jedną wadę- producent ostrzega na opakowaniu, by nie stosować serum na podrażnioną lub skaleczoną skórę. Świetnie, że jest zamieszczone takie ważne ostrzeżenie, co świadczy o uczciwości producenta (brawo!), jednak oczekuję od produktu nawilżającego do ciała, by również łagodził delikatne podrażnienia (np. po depilacji lub inne).
Opakowanie jest praktyczne- ułatwia zastosowanie oraz sprawia, że nie pozostawimy w nim ani grama produktu.
Do upolowania tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...