poniedziałek, lutego 20, 2012

TEST MISECZKI BABY'S BOWL MAM



Wg producenta: samodzielne jedzenie z rodzicami przy stole? Możliwe dzięki praktycznemu talerzowi do nauki jedzenia. Udane połączenie funkcjonalności i designu MAM sprawia, że dzieci mogą czerpać przyjemność z jedzenia.
  • Ze zdejmowaną przyssawką, dzięki której talerz się nie przesuwa.
  • Idealny do używania poza domem
Wg mnie: to pierwsza miseczka mojego Rysia. Choć nie mam porównania z innymi miskami przeznaczonymi dla maluszków, ta bardzo przypadła mi do gustu. Właściwie ma same zalety: jest odpowiedniej wielkości- mieści akuratną porcję obiadu lub deseru; podstawka miski posiada przyssawkę, dzięki czemu miseczka nie przesuwa się po stole, a też Synek nie może jej zrzucić na podłogę (tylko to, co jest w środku …); można w niej podgrzewać w mikrofalówce; można w niej przechowywać, a dzięki pokrywce zapachy z lodówki nie przechodzą do jedzenia Rysia; jest idealna w podróży; nakładanie papki na łyżeczkę jest ułatwione, gdyż brzegi miseczki są odpowiednio wyprofilowane; ma dwa poziomy delikatnie ze sobą połączone; ładnie wygląda.

Miseczkę możecie kupić z 10% rabatem klikając na baner MAM, znajdujący się u dołu bloga. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...