środa, listopada 30, 2011

TEST GRYZAKA MAM BABY


wg producenta: gryzak zabawka
  • łagodzi ból towarzyszący wyżynaniu się zębów
  • wyjątkowa konstrukcja
  • ortodontyczny kształt
  • atrakcyjny design
  • specjalne zagłębienia w uchwycie ułatwiające dziecku trzymanie
  • prosty w użyciu
  • po schłodzeniu utrzymuje niską temperaturę przez bardzo długi czas
  • trzy różne powierzchnie do gryzienia
wg mnie i Rysia: u Młodego zaczął się chyba proces ząbkowania. Ładuje sobie bo buzi wszystko co chwyci i pociera tym dziąsełka. Czasem wkłada sobie palce, ale tak głęboko, że powoduje to odruch wymiotny (dobrze jednak, że sam odruch!). Staramy się to kontrolować i podawać mu gryzaki. Gryzak Mam, który Wam polecam dostosowany jest dla maluchów od 4. miesiąca życia. Ma atrakcyjne wyraziste kolory, ale przede wszystkim jego kształt sprawia, że łatwo nim manipulować. Dla niemowlaka to ważne! Rysio może go kąsać każdy jego fragment, a najbardziej lubi te owalne :) A ile przy tym pisków i jęków! Zresztą zdjęcia mówią same za siebie...


Jeżeli chciałybyście zakupić produkty firmy MAM BABY skorzystajcie z 10% rabatu. U dołu strony mojego bloga (pod wszystkimi postami) znajduje się baner promocyjny. Wystarczy na niego kliknąć, by wejść od razu do sklepu on-line MAM BABY. Podane ceny będą już uwzględniać rabat ;)

2 komentarze:

  1. bardzo jestem ciekawa tego gryzaka. Stasiek woli wszystkie dorosłe rzeczy typu komórki, piloty, klucze i inne brudne i niedozwolone przedmioty a gryzakami gardzi nawet w fazie najintensywniejszego ząbkowania. muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać zakazane najlepiej smakuje i to dosłownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...