czwartek, października 27, 2011

WARSZTATY DLA MAM W POZNANIU

Ostatnio zainteresowałam się ofertą warsztatów dla młodych mam w naszym mieście. Trochę tego jest, ale znowu bez przesady. Co znalazłam ciekawego?

Warsztaty z wizażystką oferuje Gauganek (ul. 3 maja 49c) . Odbędą się one dzisiaj, czyli 27.10.11 w godz. 15.30- 18. Na pewno miło będzie oderwać się na moment od pieluch i karmienia...

Gdybyście były zainteresowane zajęciami psychologiczno- pedagogicznymi, Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka organizuje bardzo ciekawe warsztaty pt. „Bez klapsa. Jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice” .Spotkania będą odbywać się w środy w godzinach od 17:30 do 19:30 (2h zegarowe), sześć kolejnych śród - od 2 listopada do 7 grudnia. Więcej szczegółów tutaj: rodzinanastarcie  Myślę, że warto!

Znalazłam także warsztaty Zaklinaczy Dzieci! Więcej tutaj projektapis

Natomiast 15.12.11 odbędzie się spotkanie z cyklu "Świadoma Mama". Wydarzenie adresowane jest do kobiet w ciąży i młodych mam. Podczas warsztatów, eksperci poradzą, jak być aktywną i piękną w ciąży, a po porodzie - szybko powrócić do formy :) Więcej Świadoma mama

A na koniec coś, co mnie najbardziej zainteresowało- warsztaty fotografii dla mam! Zajęcia są podobno skupione wyłącznie na nauce praktycznych umiejętności na takim poziomie, aby Mama-amatorka, jak i aspirująca profesjonalistka potrafiły wykonać zdjęcia w każdych warunkach. Fotografia dla mam

Może kiedyś przypadkowo spotkamy się w którymś z tych miejsc?

A teraz coś na weekend dla całych rodzin:

W sobotę 29 października o godz. 11:00 
 kino Muza w Poznaniu
zaprasza
na PORANEK RODZINNY!
Przeczytamy książkę
Jabłonka Eli Catariny Kruusval,
obejrzymy zestaw filmów animowanych:
"Reksiowa jesień", "Kasztanek i dąbek",
"Leśni ogrodnicy", "Wyprawa do lasu",
"Jesienna przygoda"
a na zakończenie odbędą się
warsztaty plastyczne.
Zrobimy swoje jesienne drzewa.
Na spotkanie zapraszają:
Wydawnictwo Zakamarki i Kino Muza.
Bilety (taka sama cena dla dzieci i dorosłych): 10 zł.
UWAGA! Ograniczona liczba miejsc!
Bilety można rezerwować
lub kupować na tydzień przed seansem
muza@kinomuza.pl
tel. 61 852 34 03




W poniedziałek 31 października w godz.
18:00-20:00 odbędzie się Halloween Party 
w salonie fryzjerskim Czuprynka w Poznaniu.
W programie zabawy taneczne,
konkursy z nagrodami,
drobny poczęstunek oraz czytanie książki
O duchu, który się bał.
Koniecznie przynieście coś
słodkiego i przebierzcie się.
Każda inwencja twórcza mile widziana.
Wstęp wolny.
CZUPRYNKA
Salon Fryzjerski dla Dzieci
ul. Katowicka 67a
lok. 103 (osiedle Polanka)
Poznań
tel. 509 757 271
info@czuprynka.com 



W poniedziałek 31 października o godz. 18:00 
poznańskie Dwa Ślimaki
zapraszają
na zabawę halloweenową.
Podczas zabawy poznamy
straszne przygody Kruszynki
z książki O duchu, który się bał,
zrobimy dyniowy lampion i małe duszki
oraz skosztujemy okropnie słodkich słodyczy.
Koniecznie się przebierzcie.
Za najlepsze przebrania nagrody.
Rodziców zapraszamy na filiżankę
kawy i dyniowe ciasteczka.
Wstęp 10 zł od rodziny.
Dwa ślimaki
Zajęciarnia Familijna
os. Wł. Jagiełły paw. 106
Poznań
info@dwaslimaki.pl
tel. 61 822 50 31

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...